بروزرسانی شرایط پشتیبان گیری و سطوح مشتریان

همراهان گرامی ، بدینوسیله اعلام میداریم که از این تاریخ ، سطوح مشتریان و شرایط پشتیبانی گیری این شرکت با تغییرانی در جهت افزایش رضایت شما بزرگواران همراه بوده است که در این اطلاعیه به صورت مشروح خدمت شما توضیح داده خواهد شد.

 

تغییرات پلن مشتریان برنزی ( سطح عمومی خدمات ) :

  • تعداد بک آپ های نگهداری و آرشیو شده نزد ما به 2 نسخه تغییر یافت.

 

تغییرات پلن مشتریان نقره ای :

  • تعداد بک آپ های نگهداری و آرشیو شده نزد ما به 10 نسخه تغییر یافت.
  • پکیج های سه ماهه دیگر در این سطح اشتراک ارائه نمیگردد و پکیج یکساله با قیمت دو میلیون تومان ( معادل 20/000/000 ریال ) جایگرین آن گردیده است.

 

تغییرات پلن مشتریان طلایی ( ویژه مشتریان سازمانی ) :

  • تعداد بک آپ های نگهداری و آرشیو شده نزد ما به 30 نسخه ( یکماه اخیر ) + 12 نسخه ( یکسال گذشته – پایان هر ماه یکبار ) تغییر یافت.
  • پکیج های سه ماهه دیگر در این سطح اشتراک ارائه نمیگردد و پکیج یکساله با قیمت پنج میلیون تومان ( معادل 50/000/000 ریال ) جایگرین آن گردیده است.

 

لازم به ذکر است ، پلن برنزی همچنان بصورت پیشفرض ، الزامی و رایگان بر روی تمام سرویس ها و قرارداد ها فعال می باشد.

لذا از تاریخ 1403/02/04 ، کلیه صورتحساب های قراردادهای جدید و تمدیدی این شرکت ، بر مبنای نرخ های جدید اعلامی و تغییرات اطلاع رسانی شده در این اطلاعیه محاسبه و ثبت میگردند.

 

امیدواریم با ارائه خدمات شایسته شما ، رضایتمندی هرچه بیشتر شما را جلب نماییم.

با احترام

مدیریت شرکت شبکه آسمان دهناد ( سهامی خاص )

به اشتراک بگذارید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *